BAG 2.0 Extract knowhows!

We zijn een software startup en hebben BAG Extract 2.0 opgehaald, maar zien door de bomen het bos niet. We hebben nog geen technische documentatie gevonden over de velden en hoe we deze mogen lezen. kan iemand mij helpen ajb?

Wil je commerciële ondersteuning of wil je alleen wat tips om zelf verder te komen?

Kun je dan misschien wat meer vertellen, wat je zelf hebt gedaan tot nu toe, wat het doel is van je software en waarom je de BAG nodig hebt?

1 like

Als je mij met de technische documentatie helpt, wil ik graag een commercieel deal sluiten.

Er zijn vrij veel verwijzingen naar documentatie te vinden op de BAG Extract 2.0 website (BAG 2.0 Extract gebruiken? Download de bestanden hier - Kadaster.nl zakelijk, vijfde vraag in de “Vraag en Antwoord” sectie). Als daar niet te vinden is wat je zoekt, zal je toch echt iets meer details moeten geven over hetgeen je nodig hebt. Het team dat de BAG 2.0 verzorgt is actief op het forum en wil je graag verder helpen.

2 likes

Dit topic is 180 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.