BAG WFS 1.2 Preprod bevat geen describefeaturetype info voor standplaats

Aangezien de BAG WFS 1.1 nog geen Id bevat in het JSON formaat zijn we nog aangewezen op https://geodata.nationaalgeoregister.nl/bag/wfs/v1_2-preprod.

Deze bevat geen describefeaturetype info voor standplaats, wel voor de andere featuretypes.
Kan dat aangepast worden?

Wanneer wordt de preprod versie een productie versie?

Voor de DescribeFeatureType, gaan we fixen. Ik zal een ticket aanmaken
M.b.t. preprod → prod, mogelijk dat @Jeroen_PDOK (nu met vakantie…) en/of @EfekE daar meer over kan vertellen.

@rli
De 1_2-preprod describefeaturetype is gefixt.
geodata.nationaalgeoregister.nl/bag/wfs/v1_2-preprod?request=describefeaturetype&service=wfs&version=2.0.0

@Wouter_Remijn Ok, dank je wel!

Wanneer komt er een prod 1.2 versie?

Dat is een vraag voor @EfekE

We (PDOK & BAG) zijn bezig om de bag wfs/wms aan te sluiten op de BAG 2.0 zie → Aanvullende informatie over de wijzigingen van de BAG WFS en WMS (update) - BAG - Geoforum

Dat het een 1.2 versie gaat worden durf ik niet te zeggen (ook een vraag voor @EfekE) gezien de onderliggende data BAG 2.0 gaat zijn. Dus ik vermoed dat er mogelijk een bag 2.0 versie gaat komen (waar we ook de fixes meenemen uit de eerdere bag wms/wfs versie o.a. 1.2-preprod)

Zoals we in dit bericht melden (We (PDOK & BAG) zijn bezig om de bag wfs/wms aan te sluiten op de BAG 2.0 zie → Aanvullende informatie over de wijzigingen van de BAG WFS en WMS (update) - BAG - Geoforum)
willen we de impact voor afnemers zo laag mogelijk houden, vandaar dat wij geen nieuwe versie willen maken. Er komen wel wat statussen bij zoals je in dat bericht kunt lezen.

1 like