Kadasterkaart met vectorlijnen

Hopelijk een simpele vraag. Eerder haalde ik mijn kadasterkaarten met vector informatie gewoon bij het kadaster weg.
Daar is het beleid kennelijk veranderd en sturen ze me door naar PDOK.
Mijn vraag hoe kan ik een kadasterkaart ( liefst met bijgebouwen) downloaden op schaal als pdf of dwg waar de vectorinformatie nog in zit

PDOK heeft geen downloads in pdf of dwg van de Kadastrale kaart. Wel is deze vector informatie beschikbaar voor het gebruik in GIS pakketten.( zie Introductie - PDOK )

In een andere forum bericht zijn er gebruikers die hier QGIS of AutoCAD MAP voor gebruiken zie: Kadastrale kaart met bebouwing - #4 door Simon_Weel - BRK - Geoforum

Dit gaat me allemaal boven mijn pet, volgens mij moet je hier doorgestudeerd ITer voor zijn

Hoi het is niet echt noodzakelijk it-er te zijn.
QGis is gratis te downloaden en kan je zo op een pc of Mac installeren.

Als je dat doet ben je al een heel eind.

Er zijn heel goede Nederlandstalige tutorials
https://www.qgistutorials.com/nl/

Daar kan je bekijken hoe je een plug-in installeert.

Je zoek dan pdok. Deze plug-in installeer je dan kan je aan de slag met de kadastrale kaart bag panden waar ook bij gebouwen instaan. En ook een achtergrond kaart al open topo staat daar in.

Via de print omgeving kan je dan pdf bestanden maken. De ahn 3 kaart kan je dan gebruiken voor de hoogte van de tuin kan je zelfs een .
Succes!

Bij openen Qgis krijg ik steeds foutmeldingen ( kan toegangspunt vanprocedure ??OQDatatme@ enz niet vinden in DLL Bestand doe ik wat mis ? heb QGIS-OSGeo4W-3.10.3-2-Setup-x86_64 gedownload

Niemand een idee waarom Qgis wel te installeren is maar foutmeldingen geeft bij opstarten ???

Via een commentaar op deze pagina, kwam ik uit op een vraag op gis.stackexchange waar een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen beschreven staan voor de fout Kan toegangspunt van de procedure XXXX niet vinden. Hopelijk dat dat je verder op weg kan helpen.