Spoorwegen kilometering extract

Hallo,

Voor een project heb ik de kilometering van spoorwegen nodig. Nu gebruik ik daarvoor deze WFS: https://service.pdok.nl/prorail/spoorwegen/wfs/v1_0?service=WFS&request=GetFeature&typename=spoorwegen:kilometrering&version=2.0.0

Het is echter niet mogelijk om hieruit alle features uit te lezen ( It is not possible to use a ‘startindex’ higher than 10.000. When you need to scrape the WFS I kindly refer you to the extracts or the ATOM downloads available for this dataset. ).

Nu ben ik dus op zoek naar de extracts of andere manier om wel alle kilometeringen te verkrijgen (het liefste in GeoJSON). Iemand die mij hiermee kan helpen?

Hi
Voor de dataset spoorwegen is geen Atomfeed beschikbaar gesteld. Wij zullen de vraag aan de data-aanbieder voorleggen.
Grtz Anouk

Dag Mathieu, het is volgens mij inderdaad niet mogelijk om in 1 keer alle data op te halen. Als je een mail stuurt naar helpdesk.spoordata@prorail.nl dan kan ik kijken of ik een export voor jouw kan maken.
Groet,

Marcel.

2 likes

Dit topic is 180 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.