Wat is de geconfigureerde time-out voor requests naar de api van geodata?

Waar kan ik de time-out instellingen vinden voor requests naar: https://geodata.nationaalgeoregister.nl/locatieserver/v3

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Donald Flissinger.

De locatieserver is een REST api en performt als een dolle. Timeouts ben ik nog niet tegengekomen, tenzij de hele server down is. Misschien als jouw software teveel requests doet (maar dan verwacht ik eerder een foutmelding, en ik ben er nog niet tegenaan gelopen - hoewel ik af en toe toch aardig wat requests die kant op jaag…). Ik zou 'm op 10 seconden of zo zetten, en me er verder niet druk over maken.

Overigens word ik toch wel een beetje getriggerd door de titel van je post: “de APi van geodata” bestaat niet. En als je je geodata uit de locatieserver haalt, zul je al snel zien dat dat gegeneraliseerde data is (zie hier een voorbeeldje: Koppeling BAG openbare ruimte id met NWB wegvak - #4 door sbjager ). Kun je prima voor het aangeven van zoekresultaten gebruiken, of voor highlighten, maar ergens anders moet je 't niet voor gebruiken. Dan kun je het beter uit de betreffende WFS of API (afhankelijk van waar je naar op zoek bent) halen met een aparte call.