19/20 oktober 2021 FOSS4GNL (locatie; ITC Enschede)

De FOSS4GNL staat op de planning voor 19 en 20 oktober. Met alle corona perikelen is een on-site event organiseren nog een beetje tricky, maar zo te zien gaat het toch echt gebeuren!

Op dit moment kan je je aanmelden als spreker. Op https://foss4g.nl/ is een aanmeldknop daarvoor. En aangezien opensourcesoftware een inclusieve en gezamenlijke activiteit is, zou ik heel graag willen dat we ook dit jaar weer een breed spectrum aan verhalen krijgen.

Dus: heb je wat leuks wat je wil delen, iets moois, iets technisch, of juist iets goed functionerends nádat je ermee aan het knutselen bent geweest… deel het! Twijfel je nog, neem even contact met mij (of een van de andere organisatoren) op. En ja, ik weet dat het kort dag is, maar ik wil niemand aan het werk zetten voor een evenement dat wellicht niet door kan gaan… dat zou suf zijn.

Het plan: 20 oktober weer een hele leuke conferentie draaien. Er zijn in ieder geval twee mooie internationale keynotes! En 19 oktober is de middag gereserveerd voor workshops. Ook daarvoor geldt: als organisatoren kunnen we best wat verzinnen, maar we zien heel graag ook andere mensen workshops geven. Dus meld je aan!

Namens de organisatie,
Erik.

p.s. de kaartjes voor deelnemers die geen presentatie of workshop verzorgen gaan ongeveer een maand voor de conferentie in de verkoop. DIt jaar zijn we door de maatregelen met maximale zaalbezetting zo te zien wel beperkt in het aantal. Maar daar kom ik komende maand op terug.

5 likes

Tickets zijn nu te koop:

Ja, dank je! Inderdaad, vanmorgen is de ticketverkoop geopend… snel gezien! Het programma voor de conferentie op 20 oktober is 99% rond, we hebben ook vier pre-conference workshops in de aanbieding op de middag van 19 oktober.

Vergeet niet je tickets te halen! En let op: dit is een live-event! Ik zou bijna zeggen dat het weer “gewoon” een FOSS4GNL is, ondanks dat het altijd heel speciale evenementen zijn. En ook dit jaar weer in een van de echte geo-centra van Nederland: het ITC in Enschede.

Dus: klik voor het hele conferentieprogramma hier, en voor de vier wervelende workshops hier.

Geoforum is zelf ook vertegenwoordigd, met @Jeroen_PDOK als spreker. En er is nog een leuke side-show, waar je vijf auteurs van boeken over (of gemaakt met) QGIS kan spreken, en waar je hun boek gesigneerd kan aanschaffen. Daarbij uiteraard @Anton, maar ook bijvoorbeeld QGIS-guru Kurt Menke.

4 likes

Om dit mooie event weer even onder de aandacht te brengen: er zijn nog steeds kaarten verkrijgbaar, maar gaat nu snel, voor de OSGeo.nl FOSS4G-NL conferentie op 20 okt, ook voor de workshops op di 19 okt.

Een mooi programma met bijzondere keynotes en 3 parallelle tracks, voor elk wat wils:
Klik voor het hele conferentieprogramma hier, en voor de vier wervelende workshops hier.

Hier programma in oogopslag:

2 likes