3DBAG - toevoegen van attributen aan gpkg

Momenteel ben ik bezig met het toevoegen van attributen aan een tile-geopackage, zoals energielabels en vloeroppervlakte, om uiteindelijk op grote schaal voor heel Nederland dit mogelijk uit te voeren met het gpkg-dumpbestand. Ik gebruik ARCGIS om de geopackage te hosten en heb verschillende methoden geprobeerd: converteren naar shapefile, geometrie matching van twee of drie lagen (pand + lod_22_3d en lod_22_2d), en het apart importeren van alle lagen om ze in ARCGIS te combineren.

Tot nu toe ben ik erin geslaagd om gebouwen met een vaste hoogte te visualiseren door ze om te zetten naar shapefiles (zie afbeelding).

Ik wil echter graag de meest gedetailleerde versie hosten (lod_22_3d) met extra attributen. Daarom vraag ik of iemand weet hoe je de lagen zo kunt matchen dat de hoogtes, muren en hellingshoeken zonder oneffenheden overeenkomen, en hoe ik deze laag/lagen naar ARCGIS zou kunnen uploaden.

Daarnaast de vraag of iemand weet hoe de 3D BAG WPS-kaart in ARCGIS is geüpload, zodat ik hier mogelijk attributen aan kan toevoegen of de upload kan nabootsen.