Activiteitcode achterhalen op basis van online gepubliceerde terinzageleggingen (/ verzoeknummer)

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om op een sluitende manier een ingediend verzoekformulier (soms actief gepubliceerd via officielebekendmakingen.nl voor digitale terinzagelegging) te koppelen aan een toepasbare regels(/STTR)-bestand? Ik begrijp dat in de PDF-weergave van het verzoekformulier (dat in die gevallen openbaar toegankelijk is) een verzoeknummer staat alsook de namen van de activiteiten en natuurlijk het betreffende bestuursorgaan (waarvan de unieke TOOI-waarde ook binnen de SRU-resultaten op officielebekendmakingen terug te vinden is en dus één op één te linken is), ik begrijp ook dat er een taxonomie bestaat, tevens mede georganiseerd op bestuursorgaan-niveau, van activiteiten (die weer gelinkt zijn aan de toepasbare regels, het einddoel dus), en dat ik er via die weg waarschijnlijk kan komen, maar ik weet niet zeker of ik dat sluitend kan maken en of dat dus überhaupt wel kan.

De teams die over dit deel van het DSO gaan, lezen helaas niet mee op het Geoforum.

Om zeker te weten dat je een antwoord op je vraag krijgt, kan je het vragenformulier van IPLO gebruiken.

Het zou wel aardig zijn als je een verkregen antwoord dan nog hier kan delen voor andere gebruikers met een vergelijkbare vraag.

Dat ga ik doen! Hartelijk dank voor het snelle antwoord! :slight_smile: