Autofill lookup/suggest invoervelden

zijn hier code samples voor beschikbaar, het liefst voor web pagina forms, met invoer huisnummer/postcode

Hallo testest,

Ik ben er zelf nooit aan toe gekomen om daar eens naar te kijken (staat nog wel op mijn todo-lijstje - samen met vele andere zaken :grin: ), maar op nlmaps.nl word het toegepast, en daarvan staat de code op GitHub.

1 like

super, bedankt voor je code sample! suggest wordt toegevoegd tijdens typen, maar lijkt alles mee te nemen, nog even kijken voor combinatie postcode/huisnummer → selecteren huisnummertoevoeging/huisletter

1 like

Je kunt met het veld fq aangeven waar je precies op wil zoeken (zie de documentatie).

@testest @sbjager, inderdaad, een ander voorbeeld (met source code) is te vinden in de Vectortile Demo Viewer (pdok.github.io) hier wordt de “suggestGet” van locatieserver gebruikt, (regel 52 van vectortile-demo-viewer/search.component.ts at master · PDOK/vectortile-demo-viewer · GitHub)

bedankt voor jullie voorbeelden! die kaarten met kaders van panden en dergelijken is ook wel strak op bagviewer met de lookup, maar is denk ik niet te embedden? misschien apart topic https://bagviewer.kadaster.nl/lvbag/bag-viewer/?theme=BRT%20Achtergrond&geometry.x=160000&geometry.y=455000&zoomlevel=3