Ha Edward en Michel,
Bedankt voor de reacties. Om iets specifieker te zijn zal ik uitleggen waarom ik opzoek ben naar deze gegevens. Ik ben sinds februari begonnen aan een afstudeeropdracht waarin ik onderzoek doe naar gegevens die opgehaald worden door verschillende bedrijven. Mijn uitdaging is om een goede manier te vinden om deze gegevens op te slaan in één overkoepelende database. Het idee daar achter is om deze gegevens/data te combineren met andere externe bronnen om vervolgens voorspellingen te doen of nieuwe inzichten te creëren. Deze bronnen moeten dan wel worden opgeslagen in deze zelfde database.
Mijn verwachtingen zijn (moet uit onderzoek gaan blijken) dat ik deze informatie dus in één database moet opslaan om hier vervolgens een API voor te ontwikkelen die intern maar ook extern door partijen gebruikt kan worden. In het kader van mijn onderzoek ben ik nu echt aan het zoeken naar de juiste oplossing vandaar dat ik op deze forum terecht ben gekomen.
@michelbitter goed dat jij hier al eerder mee bezig bent geweest. Ben ik zo specifiek genoeg om een link te leggen met jouw eerdere werk 1.5 jaar geleden?
Groet,
Leslie