Beschikbaarheid BRT API

Ik verwacht de API wat serieuzer te gaan gebruiken en voor de documentatie van onze applicatie mis ik eigenlijk nog wat informatie. Ik kan echter niks vinden over de beschikbaarheid van de BRT API. Is er toevallig meer informatie over wanneer deze beschikbaar is? Is dit 24/7? Zijn er (vaste) onderhoudsmomenten waarop het toch niet beschikbaar is? Is er een pagina met informatie over uptime en storingen?

Ik zou het op prijs stellen als iemand een antwoord weet op (een aantal van) bovenstaande vragen.

De BRT API valt onder de SLA van PDOK, meer informatie hierover is de vinden in het volgende document: https://www.pdok.nl/documents/1901824/0/2._pdc_pdok_afnemers_07_okt_2015_v20.pdf. In de kern: dienstverlening is in principe 24/7 beschikbaar, behoudens onderhoud. Er zijn geen vaste onderhoudsmomenten, als er wel onderhoud gedaan moet worden kondigen we dit aan. Er is niet 24/7 support beschikbaar, vragen worden alleen binnen kantoortijden opgepakt.

Storingen en meldingen zijn hier te vinden: https://www.pdok.nl/meldingen
Uptime is hier te vinden: https://www.pdok.nl/status-overzicht, de specifiek uptime van de BRT API is hier te vinden: https://www.pdok.nl/status-detail/-/service/5379436/KDP-BRT-Top10NL-v2-API-gebouwen

2 likes

Bedankt Jasper voor het snelle antwoord. Dit is precies waar ik naar op zoek was :+1: