Bij bepaalde adressen wordt er geen woonplaats informatie meer meegestuurd

Sinds het nieuwe jaar lijkt het er op dat voor bepaalde adressen geen woonplaats informatie mee beschikbaar is.

Zie het verschil in response voor bijvoorbeeld:

https://geodata.nationaalgeoregister.nl/locatieserver/v3/lookup?id=adr-2f7c355d9865a864741d8f09aa50e2e0
(wel woonplaats)

en

https://geodata.nationaalgeoregister.nl/locatieserver/v3/lookup?id=adr-3c37d2a340b3a0990659994b74ed676f
(geen woonplaats)

Het lijkt me dat dit een bug is?

@benovie dit is inderdaad een inderdaad een bug. De bug is ontstaan omdat er herindelingen hebben plaatsgevonden maar de onderliggende data niet op alle niveau’s is bijgewerkt op basis van de nieuwe realiteit. We verwachten binnenkort de onderliggende data te ontvangen van de eigenaar/bronhouder van de data. Communicatie (van dit issue) is in de maak overigens. Excuses voor het ongemak!

Is er enig idee wanneer dit issue opgelost is?

@benovie de data wordt naar verwachting volgende week geleverd. Er zijn nog wel wat afhankelijkheden maar ik heb medio volgende week een beter beeld dus koppel de status dan nog even terug!

@benovie en anderen). Ik kreeg het bericht dat de data aanlevering vertraging heeft opgelopen dus deze week gaat niet meer lukken. Hopelijk volgende week (we houden contact met een aanleverende partij//bronhouder). We hebben overigens wel een kleine fix doorgevoerd zodat er iets meer teruggegeven wordt maar alles staat pas echt goed als we data aangeleverd krijgen.

@allen: helaas heeft de levering nog wat vertraging opgelopen. We wachten het af… Actie om te onderzoeken hoe we dit dit binnen de keten volgend jaar anders aan kunnen pakken staat gepland. Voor dit jaar a.u.b. nog heel even geduld. Zodra het zover is laat we van ons horen!

@benovie e.a., de Locatieserver is overigens weer bij. Excuses voor het ongemak. We gaan onderzoeken hoe we dit volgend jaar anders/eerder kunnen doen!