Blender met Hoogte Add On

Hallo, mijn naam is Mike en ben nieuw hier. Ik zou graag van mijn dorp een maquette willen maken om te printen dmv mijn 3d Printer. Nu had ik de Blender Hoogtedata Addon van @thomaskole gevonden. Eigenlijk precies wat ik zocht, een programma die een uitsnede maakt van een kaart met hoogtes en LOD 2.2 gebouwen. Ik ben hier ijverig mee aan de slag gegaan, echter krijg ik deze niet werkend. Ik zag een oud topic hier dat deze add on niet meer werkt? De GIS add-on heb ik wel in Blender werkend gekregen, ik krijg de kaart van mijn dorp zichtbaar. Zodra ik de AHN wil toevoegen krijg ik een fout melding, dit geldt ook voor de 3dBag data. Heb ik de add-ons fout geïnstalleerd? of is deze niet meer actueel. Zo ja, hoe kan ik dan mijn gegevens van 3dBag en AHN krijgen. Ik ben helemaal nieuw met deze data, dus hopelijk kan iemand een eenvoudig alternatief uitleggen.

Volgende foutmeldingen krijg ik:

Hoi. Deze addon is helaas ‘kapot’. Daar zou iemand met programmeerkennis en kennis over AHN servers naar moeten kijken. Mooi studie-projectje :wink: Wat je met blender / Cloudcompare wel kunt doen is AHN punten zelf overhalen. Het is niet iets wat je in een paar regeltje opschrijft. Maar hier is een gedeelte. Hans

Image overlay using Blender Blosm on a detailled groundsurface