BP:HuidigeBestemming niet (meer) beschikbaar in afnemers WMS ruimtelijke plannen

In onze gemeentelijke kaartviewer maken we gebruik van de afnemer service van ruimtelijkeplannen.nl (http://afnemers.ruimtelijkeplannen.nl/afnemers2012/services?).

In deze service zit de kaartlaag BP:HuidigeBestmming. Sinds enige tijd (maand?) geeft deze kaartlaag geen resultaat meer. Andere lagen uit deze service werken nog wel.

In de v.3.0.2. releasenotes van ruimtelijke plannen (Ruimtelijkeplannen.nl) staat onderstaande tekst: “De functie ‘Toon alle plannen’ is weer beschikbaar. We noemen dit ook wel de MRPB-kaartlaag (Meest Recente Plan Boven). Deze kaartlaag kunt u activeren via de knop ‘Kaartinstellingen’, meer kaartinstellingen, toon alle plannen. Ziet u de kaartlaag niet gelijk verschijnen? Verschuif dan het kaartbeeld of zoom in of uit.” Dit is/lijkt de kaartlaag die wij graag in onze kaartviewer zouden tonen.

Op welke manier kunnen wij deze kaartlaag (weer) toevoegen aan onze viewer?

Onderstaand 2 voorbeeldrequests van een WMS-request op de laag Huidige bestemming. Ieder request heeft betrekking op een andere versie.

Wellicht kun je een voorbeeldrequest sturen van situatie waarin geen resultaat wordt gegeven?

De melding in de releasenotes over de MRPB-laag heeft betrekking op de viewer van Ruimtelijkeplannen.nl. In de afnemersservice is deze informatie altijd beschikbaar gebleven.

1 like

Ik was vergeten de namespace ‘BP’ voor de laagnaam te zetten.
Op basis van de doorgestuurde link heb ik mijn request aangepast. Nu werkt het weer correct.

Bedankt!

1 like