BRK percelen filteren op datum & geldigheid

Vraag
Voor een analyse wil ik voor een bepaald studiegebied de BRK percelen inladen die op 1-1-2022 geldig waren. Ik zie verschillende posts over BRK bronnen, weet iemand een geschikte bron die data bevat waarmee ik kan filteren op begin & einddatum?

Bronnen die ik tot nu vond zijn:
Perceel
API Documentation for WFS? - Datasets - Geoforum
Niet duidelijk of data geschikt is om te filteren op percelen die geldig dan wel verlopen zijn

DKK/DKKv4 (FeatureServer)
Vermoedelijk verwijst deze link onder de motorkap naar de PDOK service die hierboven staat

• api.pdok.nl/kadaster/kadastralekaart/download/v4_0/ui/#/
Deze api werkt niet meer

https://brk.basisregistraties.overheid.nl/api/v1/percelen
Deze api werkt niet meer

De WFS (Perceel ) bevat alleen actuele gegevens (vigerende stand). Hetzelfde geldt voor de download API (die is inmiddels opgehoogd naar versie 5: api.pdok.nl/kadaster/kadastralekaart/download/v5_0/ui/)

1 like

@Jeroen_PDOK dank voor je opheldering
Weet je mogelijk of dit Kadaster product wel historische gegevens bevat?: Actuele BRK-informatie? Vraag BRK Levering aan - Kadaster.nl zakelijk

Afbeelding2

Ik denk dat je het beste even contact op kan nemen met de Klantenservice en daar de vraag (en behoefte) neer kan leggen zodat zij kunnen nagaan wat er wel/niet kan.

1 like

Het beste is om een maatwerk offerte op te vragen via Aanvragen offerte kadastrale kaart ander formaat. Wellicht dat onze maatwerkafdeling iets voor u kan betekenen. BRK Levering is hiervoor niet het aangewezen product.