BRK WFS URL laden in Autocadmap3d (versie 2022) niet volledig

Goedemiddag,

Zodra ik de wfs in laad in autocad (versie 2022) Data Connect >add WFS Connection> de url uit de PDOK pak kadastralegrens vervolgens Add to Map. Word deze maar een deeltje uit Nederland geladen. Ter wel ik juist iets wil zijn van Overijssel gemeente Hof van Twente (plaats Goor). Wat moet ik doen om de WFS deel van gemeente Hof van Twente te laden?

De WFS heeft een limiet mbt het aantal op te halen objecten. BIj het toevoegen van de WFS laag kun je waarschijnlijk kiezen voor: Import Only features in de current view.
Dus kies de juiste view en voeg dan met bovenstaande optie de BRK-WFS toe.

Voor een WFS is een maximaal aantal features op te vragen. Wat je ervaart in Autocad (en andere software) is dat het ophalen stopt bij dat maximum. Wat kan helpen is om het ophalen specifiek voor dat deel van Nederland te doen wat je wilt hebben. Maar ook dan kan het zijn dat je het niet helemaal binnenkrijgt. Als je meer data wilt inladen kan je dat op de downloadservice van de kadastrale kaart doen: PDOK download viewer

Misschien in CAD inzoomen op het gebied en met een optie "within viewrange’
Andere optie is om Spatial Manager addon eens proberen

Ik heb de WFS link gekopieerd ipv add to map, omdat het bestand te groot is heb ik nu gekozen voor de optie Add to Map with Query. Locate on map>Distance_Buffer Fence. Nu krijg ik de volgende foutmelding The expression is missing an operator before “withindistance” Heb nog nooit eerder gebruik gemaakt van deze Query. Later geprobeerd met een Touching any part of fence krijg ik alleen het deel wat op de lijn van de Fence ligt en niet alles in de fence. Wat doe ik onjuist?