Catalogus-Opvragen leeg?

Hallo,

Ik probeer sinds vrijdag al een juiste connectie te maken met de Catalogus-Opvragen API, ik krijg echter elke keer een leeg resultaat terug, namelijk: [].

Authenticatie op de API gaat dus gewoon goed, krijg ook netjes een 200 terug. Maar /waardenlijsten e.d. geeft hoe dan ook altijd een lege array terug.

Voor de zekerheid ook hier nog even: De data is op 11 juli in de juiste omgeving geladen en de API is daarmee weer volledig functioneel.

Ik heb het inderdaad gezien, maar nu loop ik weer tegen een fout aan dat de server een 400 terug geeft. Namelijk:

> GET /publiek/catalogus/api/opvragen/v1/waardelijsten HTTP/1.1
Host: service.acc.omgevingswet.overheid.nl
X-API-Key: <ke>
User-Agent: Swagger-Codegen/1.0.0/php
Accept: application/json
Content-Type: application/json

< HTTP/1.1 400 Bad Request
< Date: Thu, 12 Jul 2018 10:06:08 GMT
< Server: Apache/2.4.6 (CentOS) OpenSSL/1.0.2k-fips
< Access-Control-Allow-Origin: *
< X-Request-ID: b03089e7-072c-4d69-ba97-453ae934cf1e
< Access-Control-Allow-Methods: GET
< X-Cnection: close
< Access-Control-Allow-Headers: authorization,Access-Control-Allow-Origin,Content-Type,SOAPAction
< Content-Type: application/problem+json
< Content-Length: 299
< Host: service.acc.omgevingswet.overheid.nl
< Connection: close
< 
* Closing connection 0

De service draait vooralsnog erg instabiel en niet werkbaar.

Ik heb het tevens op verschillende hosts geprobeerd (int, acc, pre, ect.)

De service op pre zou zonder problemen moeten functioneren. Kun je de precieze call die je uitvoert hier posten zodat ik het team kan vragen om even mee te kijken?

Ik voer enkel een get uit naar /waardelijsten (zoals in het eerdere bericht vermeld).

Overigs werkt het ook niet in https://www.pre.omgevingswet.overheid.nl/knooppunt/apistore/apis/info?name=Catalogus-Opvragen&version=v1&provider=Kadaster#!/default/get_waardelijsten

Wellicht had je het al gezien, maar sinds gistermiddag werkt de API weer. De tijdelijke instabiliteit (na overigens ruim een half jaar 100% uptime!) komt doordat we samen met het Knooppunt enkele nieuwe beveiligingsprotocollen geïmplementeerd hebben en daarbij was downtime helaas niet te voorkomen. Verder is de Catalogus nog geen A-service, dus die downtime kon ook niet in de avonduren of in de weekenduren gepland worden.

Hoe dan ook, we hebben inmiddels geïmplementeerd wat we wilden implementeren, dus de problemen zijn nu achter de rug.

Hoi Lars,

Inmiddels is alles weer werkend en kunnen we verder met de praktijkproef :-).

Bedankt tot zo ver!