CDDA dataset (NNN_NH subset)

Hallo,

Ik zag zo gauw geen andere discussie van de CDDA set behalve de bekendmaking en om daaronder een vraag/opmerking te plaatsen vond ik niet heel passend, dus vandaar hier maar als nieuw topic.

Ik was met de cdda set aan het knoeien en kwam in de set voor Noord Holland veel items meerdere malen tegen zonder dat ik een onderscheid kon vinden, zie bijvoorbeeld de laatste 4 resultaten op https://service.pdok.nl/rvo/cdda/wfs/v1_0?request=GetFeature&service=WFS&version=2.0.0&outputFormat=text/xml&SRSNAME=urn:ogc:def:crs:EPSG::4326&typeName=cdda:cdda&count=100&startIndex=0&filter=<Filter><PropertyIsEqualTo><PropertyName>localId</PropertyName><Literal>27-2442</Literal></PropertyIsEqualTo></Filter>

Het eerste resultaat gaat ook om dezelfde geometrie, maar heeft in ieder geval een ander document gelinkt. De overige 4 verschillen voor zover ik kan zien alleen in fuuid, mis ik iets?

1 like

Van deze 5 records is de eigenschap ‘legfdate’ anders. Dit heeft denk ik te maken met de status van het gekoppelde document, maar precies weet ik het niet.

Ha Michiel,

Ja klopt, die had ik voor het gemak niet bekeken… :smiley: Ik hoopte eigenlijk dat er nog ergens een keyword of iets dergelijks ontbrak wat om wat voor reden dan ook niet als property lijst maar per record was aangeleverd. Er zijn provincies waar het niet voorkomt en een aantal wel, redelijk vlot te zien in het totaal aantal records per ‘sitename’. De meeste niet ‘NNN_*’ records lijken maar een keer voor te komen, en als het er meer zijn een ander document gelinkt te hebben.

Documentstatus klinkt als een goed alternatief, gezien de verschillende publicatie data.
Voorlopig ga ik er maar vanuit dat ik de ‘duplicaten’ niet nodig heb :slight_smile: