Dataset met SBI codes voor BAG data

Hallo, wij gebruiken kadaster data om te filteren op bijvoorbeeld perceel grootte enzo. We combineren de kadaster data ook met andere datasets zoals ruimtelijke plannen en BAG data.

Nu vraag ik me af of er een dataset is waarin SBI codes van gebouwen opgenomen zijn? Wij krijgen namelijk vaak de vraag of we kunnen filteren op percelen met gebouwen waar een bepaalde SBI code op zit.

Ik weet dat PDOK ook een dataset overheidsdiensten van KvK serveert (statische data) waar mogelijk een SBI-code in kan zitten. Een andere suggestie is om bij CBS datasets te kijken, maar dat is meer een vermoeden. Mogelijk zijn er andere gebruikers die je verder kunnen helpen?

Via de RVO-geregistreerde energie labels (Openbare data energielabels - EP-Online) wordt ook de (als er een geregistreerd label is) SBIcode gekoppeld aan adressen. Het heeft geen 100% dekking omdat niet alle bedrijven een geregistreerd label hebben.

Hou er ook rekening mee dat de geldigheid van energielabels na 10 jaar vervalt en daarmee de gegevens verdwijnen uit de dataset.

interessant, bedankt

wij vragen nu energie labels op via public.ep-online.nl, echter die hebben geen mogelijkheid om de hele dataset op te vragen / te filteren. Weet iemand of die dataset ook op een andere manier beschikbaar is?