Feature Tonen met QGIS 3 in QGIS-cloud werkt niet

Goedemiddag,

Met QGIS 2.18 heb ik meerdere kaarten gepubliceerd in de QGIS Cloud. Dat werkte uitstekend. De weergave van de features gaf de juiste informatie terug, in mijn geval de adressen van een woningbouw.

Met QGIS 3.12 heb ik ook enkele kaarten in QGIS Cloud gepubliceerd, maar helaas wordt dan niet de juiste feature info weergegeven. Je ziet nu alleen het volgnummer zoals de woning in de attributentabel staat en niet het adres.

Als je in QGIS 2 en ook bij QGIS 3 bij Laag Eigenschappen kiest voor “Tonen” en je kiest voor “adres” dan wordt dat dus verkeerd weergegeven in QGIS Cloud. Dus volgens mij ligt het aan QGIS 3.

Ik heb 2 voorbeelden gemaakt hoe het in de QGIS Cloud wordt weergegeven, 1 in QGIS 2.18 en de ander in QGIS 3.12. Helaas mag ik er maar 1 plaatsen als nieuwe gebruiker, dus dan maar die via QGIS3

Ik hoop dat dit het juiste forum is om dit te vragen.

mvg Ed

Hierbij ook het voorbeeld van een kaart gemaakt met QGIS 2.18.
Bij het selecteren van een feature in QGIS Cloud wordt het adres weergegeven, in dit geval het adres Amstel 76. Zie het printje.
Met QGIS 3.x werkt dit niet, dan verschijnt het adres niet, maar alleen het volgnummer uit de attributentabel. Zou dit aub opgelost kunnen worden in QGIS 3.x ?