Februari 2019 update BAG?

Volgens de aanduiding in de Atom-feed is de BAG-download al even niet bijgewerkt. Kan iemand aangeven, wanneer deze beschikbaar komt? Bij voorbaat hartelijk dank!

Wij hebben op 18 februari de update van de Inspire adressen verwerkt. De data die je download is van februari. De datum bij de atomfeed is bij de verwerking niet aangepast, wij hebben dit in onderzoek.

Dag @Rob, ik las je mailtje op 18 februari, dus was nog even in de veronderstelling dat de update wellicht later die dag zou lopen en de Atom-feed, dus ook bijgewerkt zou worden. Zie de datum nog altijd op een dag in januari staan. Inmiddels al meer duidelijkheid?

Goedemorgen @emacgillavry de verwachting is dat we dit morgen hebben opgelost.

Dankjewel!

Maandelijks doe ik een download van de inspireadressen. Voor de tweede maand (nu op 9 mei) op rij is de atomfeed niet bijgewerkt. Daardoor kan ik niet zien of er al een nieuwe versie is, anders dan door 1,5 GB te downloaden. Kan er a.u.b. voor gezorgd worden dat deze atom feed voortaan weer wordt bijgewerkt? Alvast bedankt.

@Frank

Ik zie in de Atomfeed wel de datum en tijd staan (van 10 uur geleden) en in de zip ook de mei versie. Misschien iets met cache? Of bedoel je wat anders?

Printscreen Atomfeed

image

Printscreen download