Gaat het Geoforum ook over de BAG v2?

In mijn queries gebruik ik naast BRK v1 en BAG v1 ook de BAG v2 om via individuele bevraging van een verblijfsobject de gebruiksdoelen op te halen.

Sinds kort accepteert de BAG v2 Verblijfsobjecten de expand optie niet meer.

Is dit het juiste forum voor BAG v2 of moet ik ergens anders zijn?

Voor vragen over BAG 2.0 is dit forum ook een ‘correcte’ plek (naar BAG contact formulier of KCC).
Verschillende mensen van de BAG zijn ook actief op dit forum zoals @NicoleKortoomsBAG en @PieterDijkstraBAG, zij zijn denk ik goed instaat om eventuele vragen over BAG 2.0 te beantwoorden.

Mochten ze dat toch op een andere manier willen/zien dan horen we dat vanzelf :smiley:

1 like

Wij reageren met plezier op vragen op dit forum.

Maar de BAG 2.0 API is nog vol in ontwikkeling en in dit stadium is het voor ons handiger een issue aan te maken op Github via GitHub - lvbag/BAG-API: Welkom op het platform waar de technische documentatie over de BAG API Individuele Bevragingen gepubliceerd wordt..

Kun je aangeven welk endpoint je gebruikt?

Ik ging van BRK Percelen naar BAG v1 Panden naar BAG v1 Verblijfsobjecten en vervolgens naar BAG v2 Verblijfsobjecten met de expand voor de gebruiksdoelen.

Daarbij gaf ik per ongeluk ook de expand optie door aan de BAG v1 Verblijfsobjecten en dat resulteerde in een Bad Request met een 400 status.

Zie in de log dat het nu goed gaat. Lukt alleen nog niet de gebruiksdoelen op te pakken maar dat ligt aan mij. Eigen schuld is goud waard :wink: