Gebruikersinput voor BRO

Vanuit het BRO programma is er behoefte aan gebruikerswensen t.a.v. de PDOK servcies.

Welke applicatie wil je koppelen? Heb je behoefte aan de hele dataset als download (Atom)?

De registratieobjecten worden ontsloten met een WMS en WFS. Wij willen graag horen welke behoefte er is bij de kaartlagen en visualisaties.

2 likes

Hoi Erkan, ik heb vooral behoefte aan downloads van de hele dataset en minder aan WMS en WFS. Ik zou graag wel zien dat de stijlen die bij de WMS gebruikt worden gepubliceerd worden (als SLD of iets anders).

2 likes

Hoi Frank,

bedankt voor je input.
Het downloadbaar maken van hele datasets middels geopackage staat op de backlog.
Voor wat betreft styling is dit sinds kort toegevoegd aan het standaarden team, wij hopen dan de zelfde styling voor BRO Loket en PDOK toe te kunnen passen, ik neem aan dat het dan in de BRO catalogus beschikbaar komt.

Net als Frank zie ik ook graag downloads van hele datasets. En dan inderdaad met een gestandaardiseerde opmaak.

1 like

Hi Maarten, bedankt voor je reactie. Hoe meer mensen dit aangeven hoe meer kans het maakt.

groet, Erkan

Ik ben ook meer geïnteresseerd in de dataset als geheel. Wat betreft de gestandaardiseerde weergave: het zou handig zijn als hiervoor een SLD wordt gepubliceerd.

1 like

Downloads zijn zo 2013!

Ik zie graag goede services gemaakt met aandacht voor detail. En met een goede performance natuurlijk.