Geen reponse van Toepasbare regels aanleveren API

Wanneer wij berichten sturen naar de API Toepasbare regels aanleveren (Toepasbare regels aanleveren - Ontwikkelaarsportaal) komen er na een bevestiging geen berichten meer op terug. Zou dat wel zo moeten zijn? Zo ja, wat zou er terug moeten komen? Zo nee, hoe kunnen we verifiëren wat er met het bericht is gebeurd?

Er moet eerst een aangesloten worden op het sttr koppelvlak.
Aanleveren van een sttr bestand gaat middels een digikoppeling.

Zie hiervoor:

https://aandeslagmetdeomgevingswet.nl/publish/pages/180167/aansluitproces_-_bevoegd_gezag_aansluiten_op_sttr-koppeling_van_dso_v1_3.pdf

Hallo,

We leveren aan via een digikoppeling van JNET dus we zouden goed aangesloten moeten zijn. Ik heb vanochtend om 10:53 nog een poging gedaan met activiteitIdentifier nl.imow-gm0014.activiteit.ZZZActiviteitTestAansluit. Kun je zien wat daarmee is gebeurd?

Goedendag,

Ik heb iets zien voorbij komen voor gemeente groningen, dit is ook verwerkt en er is een antwoord gestuurd, namelijk:

<ns2:aanleverenToepasbareRegelsResponse xmlns:ns2=“http://toepasbare-regels.omgevingswet.overheid.nl/aanleveren-toepasbare-regels/v1”>
ns2:responseCodeERROR</ns2:responseCode>
ns2:responseMessageHet verzoek is niet successvol verwerkt. Zie de response-data van de individuele opdrachten voor meer informatie</ns2:responseMessage>
ns2:responseUpdateActiviteit
ns2:responseCodeVALIDATION_ERRORS</ns2:responseCode>
ns2:responseMessageEr zijn validatie meldingen geconstateerd</ns2:responseMessage>
ns2:bestandsnaamVellenVanEenHoutopstand.json</ns2:bestandsnaam>
ns2:validationMessages
ns2:messagebegindatum: mag niet null zijn</ns2:message>
</ns2:validationMessages>
</ns2:responseUpdateActiviteit>
</ns2:aanleverenToepasbareRegelsResponse>

Tevens zie ik ook dat het bericht is aangekomen, wellicht is het handig om met JNet te schakelen hierover.

Dankjewel, klopt inderdaad dat we de berichten wel krijgen. Er was wat verwarring aan onze kant.

We lopen nu nog wel tegen het probleem aan dat er een ERROR als response wordt gegeven maar vervolgens zijn de validationMessages leeg.