GetFeatureInfo op Súdwest-Fryslân in PDOK Viewer werkt niet

Zojuist geprobeerd om een GetFeatureInfo request te doen op de buurten, wijken en gemeente van Súdwest-Fryslân in de interface van de PDOK Viewer. Werkt voor alle gemeenten, behalve voor deze gemeente. Als response krijg ik “Geen objecten gevonden”. De GetMap requests komen wel gewoon door. Ik zie immers de grenzen van de buurten, wijken en gemeenten.

Doe ik dezelfde request handmatig, dan komt ie weliswaar door, maar blijkt de GML afgekapt te worden.

In QGIS komt de GetFeature request wel goed door, maar bij buurt BU00803001 in Leeuwarden lijkt dan iets fout te gaan met de encoding. Misschien dat toch ergens in de ETL toolchain iets mis gaat?

Het lijk met Chrome Versie 65.0.3325.181 (64-bits) te werken. Met welke browser komt dit probleem voor?

Oh, had het nog niet gekeken in een andere browser… Ik gebruik hier Firefox Quantum 59.0.2 (64-bit). In Chrome version 63.0.3239.108 (Official Build) (64-bit) ondervind ik geen problemen…

Ik zie inderdaad dat er in sommige gevallen een aantal karakters van de reponse wegvallen als er unicode karakters gebruikt worden. Ik ga hier een ticket voor aanmaken om het uit te zoeken.

3 likes

Het probleem met het wegvallen van karakters met bepaalde getfeature verzoeken is opgelost.

1 like