Grondwaterspiegeldieptemodel: wanneer gaat PDOK de laatste versie aanbieden?

PDOK biedt in zijn ATOM-downloadservice als ik het goed zie het grondwaterspiegelmodel (WDM) aan van enige tijd terug. Datum van de bron van de Atom-feed staat op 17-03-2020. Kaartlaag die sindsdien, in augustus 2022, is toegevoegd, GT-mediane-gxg.tif, ontbreekt bijvoorbeeld.
Dinoloket.nl is ondertussen al een paar keer bijgewerkt.

Mijn vraag zodoende: wanneer gaat het WDM geüpdatet worden naar een actuele versie, opdat de BRO-WDM weer in de pas gaat lopen met de meest actuele versie?

Wim

Beste Wim,

Bedankt voor je bericht. We hebben wat issues gehad met de update van WDM op PDOK. Op korte termijn verwacht ik dat de update alsnog doorgevoerd wordt. Als het zover is wordt dit gecommuniceerd via de bekende kanalen (zoals dit forum).

André

1 like

@Andre_pdok : Enig nieuws? Ik zie nog steeds de verouderde versie staan.
Mijn belang: zien wat ik begin 2024 aan mijn studenten kan meegeven: de downloadroute via het BRO-loket, waar je 5GB als één zip krijgt terwijl ze maar een deel nodig hebben, of de downloadroute via de PDOK.

Verder: gaan de SLD-bestanden in de toekomst ook meegeleverd worden via de PDOK? Gaat m.n. om de SLD’s bij de GeoTIFs.

Wim

Beste @wvdbee ,
De updates van de WMS en de ATOM van WDM staan op de huidige sprint. Deze sprint loopt tot 14 december en we gaan nieuwe url’s maken voor zowel de WMS als de ATOM. Ik verwacht dat we dus voor 14 december de nieuwe url’s bekend maken.
Groet, André

1 like