Historie in BAG XML (in)compleet?

in verband met de omgevingswet willen we de originele bouwvlakken in kaart brengen voor een werkingsgebied.
Helaas bevatten onze bestemmingsplannen ook ontwikkellocaties met ‘woongebieden’ waar het héle gebied als ‘bouwvlak’ is afgebakend.

Nu hebben wij het lumineuze idee om de BAG geometrie uit de status ‘bouwvergunning verleend’ te hergebruiken voor deze bouwvlakken. Want als je de huidige BAG Pandgeometrie (status: Pand in Gebruik) zou gebruiken als bouwvlak, dan loop je kans dat mensen die nu al een (vergunningsvrije) aanbouw hebben, deze vervolgens nóg een keer vergunningsvrij kunnen uitbouwen omdat de huidige uitbouw nu als bouwvlak wordt opgenomen. Bovendien is dat oneerlijk, omdat mensen die die vergunningsvrije uitbouw nog niet hebben laten uitvoeren, een kleiner bouwvlak krijgen.

Zodoende heb ik de BAG XML bestanden waar de historie in wordt opgeslagen, laten uitpluizen door Python om precies die geometrie eruit te halen ten tijde van de Bouwvergunning Verleend.

Probleem
Probleem is dat ik nu een pand tegenkom: PAND ID: 0394100001027895 die in mijn output alleen een status “pand in gebruik” heeft. Kijk ik in de LV BAG, dan zie ik wel een historie.

Vraag: is er een manier om snel te achterhalen in welk XML-bestand(en) gegevens over dit Pand ID staan? Zodat ik kan nagaan wat er eventueel mis gaat in mijn scripts of concluderen dat de BAG XML (historie) niet compleet is?