Hoe vind je alle panden behorende bij een adres

Een Verblijfsobject ligt altijd in 1 of meerdere Panden, hoewel dat laatste zeldzaam is - maar een Pand bevat niet altijd een VBO. Je kunt via een adres van een VBO het bijbehorende Pand vinden, dat is niet zo moeilijk (zie bijvoorbeeld dit draadje voor een vergelijkbaar voorbeeld - let wel op dat dat 4 jaar oud is, en de servers inmiddels veranderd zijn. De techniek op zich werkt nog wel, maar op andere servers).
Maar schuren, stallen, enzovoorts die op zichzelf ook een Pand zijn, maar geen VBO hebben, en dus geen eigen adres, kun je op die manier NIET vinden. Er is simpelweg geen link gelegd tussen bijvoorbeeld mijn woonhuis (Pand met VBO) en de schuur in mijn achtertuin, hoewel die laatste wel als Pand (zonder VBO) in de BAG staat. Maar dat schuur-Pand kan ik niet vinden via mijn adres alleen (in de BAG).

Een workaround, met nogal wat haken en ogen, is het kadastrale perceel vinden waarop het Pand met VBO staat, en dan alle Panden die ook op dat perceel staan uit de BAG te halen dmv een ruimtelijke vraagstelling. Maar daar loop je tegen nogal wat beperkingen aan (rijtjeshuizen zijn hier een leuke in, maar ook Panden die over perceelgrenzen heen gaan bijvoorbeeld).

Waar je naar op zoek lijkt te zijn, als ik jouw post zo goed interpreteer, is het WOZ-object - maar dat is helaas niet geautomatiseerd op te vragen in grote getale. Is wel handmatig te raadplegen via wozwaardeloket.nl. Is erg jammer, het zou voor mijn organisatie erg gunstig zijn als we die informatie wel geautomatiseerd konden ophalen vooronze eigendomsregistratie, maar helaas…