Indentificatieresultaten werkt niet meer met de DKK (gegevens van Kadaster)?

Een paar maanden geleden heb ik voor mijn collega’s met/voor QGIS 3.22 een handleiding geschreven.
Daar komt dit plaatje uit.

Het opvragen van de gegeven uit de kadastertekening.

Ik heb kort geleden QGIS 3.28 op mijn PC gekregen en nu werkt dit niet meer. Terug naar de versies 3.22 en 3.10 maar daar werken ze ook niet meer voor deze gegevens.

anderen die hier ook last van hebben?

kijk je misschien naar de WMS -kaart van DKK (de Kadastrale Kaart) na de update?
Alleen van een WFS-kaart kun je gegevens opvragen.

WMS is Web Mapping Services. Een ‘platte’ kaart. Wel lekker snel. Goed als achtergrondkaart.
WFS is Web Feature Services. Een kaart met aanvullende informatie. Wat langzamer, maar wel data om mee te werken/analyseren.

Zowel de DKK WMS als de DKK WMTS ondersteunen GetFeatureInfo, dus daar zou je attributen van percelen moeten kunnen opvragen.
Ik zie alleen dat dat in QGis 3.10 niet lijkt te werken: het i-icoontje blijft grijs. Openlayers heeft er geen probleem mee.

Edit: Het lijkt in QGis 3.10 alleen te werken op de Perceel-laag, niet op de laag VisualisatieKadastraleKaartv4

@ron Het plaatje betreft mogelijk de informatie uit een download. Ik zie namelijk “dkk_perceel.gml” in de eerste regel bij objectinfo.

Ik gebruik hiervoor de gml van de website van het Kadaster. Zoals ik al doe sinds ik PDOK ontdekt heb.

En dan gebruikte ik de KLIC plugin die niet meer werkt na QGIS 3.10

Ik heb versie 3.30 ('s-Hertogenbosch)
Ik selecteer de kaartlaag ‘perceel’ (de WFS Percelen uit PDOK plug-ins). Druk op het i’tje met het pijltje. En klik op een random perceel. Dan krijg ik gewoon de resultaten:

Doe ik hetzelfde met de WMS, dan krijg ik iets vergelijkbaars: