Internal server error (500) bij GET Panden (LV-BAG)

Wij vragen dagelijks data op van ± 10.000 panden via Azure API management en schrijven deze vervolgens weg naar ons database (https://api.bag.kadaster.nl/lvbag/individuelebevragingen)

We zijn er achter gekomen dat er dagelijks random panden missen in ons database (± 1500 panden). Na wat onderzoek stuitte ik op een random error die op elk foutieve request voorbij kwam, maar dan net met een ander activityid:

{"statusCode":500,"message":"Internal server error","activityId":"e267ba8d-62e8-444f-8d71-0c37c0c64ba4"} ,
{"statusCode":500,"message":"Internal server error","activityId":"e329eda6-477e-4b94-ad1a-959e228139ab"}
etc…

Iemand een enig idee hoezo ik de error: ‘statuscode 500; internal server error’ krijg?

Alvast bedankt!

Hoi @Bas2021 heb je meer informatie?
Zoals bijvoorbeeld het endpoint wat jullie bevragen?
En naast wat voor type request ook een voorbeeld request?

Dit helpt ons enorm. Nu weten we niet of die om de BAG WFS (via ons/PDOK) gaat, de BAG API van de LV-BAG of misschien de 3D-BAG van de TUDelft of mogelijk een ander ‘supplier’

https://api.bag.kadaster.nl/lvbag/individuelebevragingen

Hallo Bas,

Ik wil je graag bij helpen met het oplossen van het probleem.
Om dit verder te kunnen onderzoeken, ben ik erg benieuwd naar het exacte request bericht dat je naar ons stuurt. Aan de hand van het bericht kan ik kijken in de logging wat er precies gebeurd en waarom er een http 500 melding wordt gegeven.

Groeten,
Nathalie Vos
Kadaster BAG