Kadastrale objectidentificatie

Ik heb uit het kadaster een lijst met objecten ontvangen, ze staan daar echter in als kadastraal object, en ik wil graag de data omzetten naar adressen.
Elk object heeft een “Kadastrale Aanduiding”, bijvoorbeeld “Almere R 2561” en een “Kadastrale Objectidentificatie” bijvoorbeeld “088980256170000”
Ik probeer nu uit te vinden in welke dataset ik dat identificatie nummer kan terug vinden, tot nu toe zonder succes.
Kan iemand mij hier wat inzicht in geven?

In alle DKK-producten van de kadastralekaartv4 van PDOK is deze informatie beschikbaar. Met behulp van QGIS (gratis GIS-systeem) kan de kadastrale kaart getoond worden en kan gezocht worden op de kadastrale aanduiding. Hiervoor is wel enige kennis noodzakelijk van de werking van QGIS(…) en de beschikbare data in PDOK. De stappen zijn in het kort (meest “eenvoudige”, afhankelijke van het aantal percelen):

  • Installeer QGIS
  • Voeg PDOK plugins toe (mn voor zoeken op kadastrale aanduiding)
  • Voeg kaartlaag kadastralekaart toe (http://geodata.nationaalgeoregister.nl/kadastralekaart/wms/v4_0? (nog niet beschikbaar in “PDOK services plugin”).
  • Vind de percelen mbv “PDOK Locatieserver Locator Filter”
  • Voor de adressen, voeg verblijfsobjecten van de BAG toe.

Ik ben bekend met qgis, en de pdok plugin en datasets, alleen ik heb nog nergens kunnen vinden in welke dataset ik het “Kadastrale Objectidentificatie” veld kan vinden.
Als ik zoek naar het kadastrale objectidentificatie nummer dat ik als voorbeeld geef krijg ik geen resultaten.

Ter aanvulling:
Stap 1: In Qgis een laag toevoegen, gebruik deze URL van de WMS van de kadastralekaart V4: Kadastrale Kaart (WMS)

Stap 2: typ in de PDOK locatie zoekvenster het juiste adres.

Stap 3: klik op de i-tool en klik dan in het juiste perceel. Aan de rechterzijde opent een paneel met eigenschappen van het perceel. Hier staat de identificatieLokaalID van het perceel.
Zie de printscreen.

Dank voor de info, op die manier kan ik inderdaad het juiste identificatie nummer terugvinden. Echter, ik wil dus juist andersom zoeken, ik heb een lijst van identificatieLokaalID`s en wil de bijbehorende adressen te weten komen.
Ik weet dat het mogelijk is met een wfs layer om met een csv source met een lijst met features een join te doen op feature value (Samenvoegen van tabellen uitvoeren (QGIS3) — QGIS Tutorials and Tips), kan dat op een of andere manier ook met wms?
Ik heb de wfs layer (MapServer Message) ook bekeken en zie daar dan weer niet dat identificatieLokaalID terug komen

de wfs zou dat veld moeten hebben

https://geodata.nationaalgeoregister.nl/kadastralekaart/wfs/v4_0?service=WFS&version=2.0.0&request=GetFeature&typename=perceel&count=1

Ik zie dat veld inderdaad, maar het lijkt een ander formaat oid?
Als ik probeer met een filter een adres te zoeken krijg ik niets terug, of klopt misschien mijn filter syntax niet?
“identificatieLokaalID” = “88980256170000” zou dan toch iets terug moeten geven?

Ah! Ik probeer het nu met een join attribute by field value operatie en dat werkt! Ik denk dat ik met die filters iets verkeerd doe.

Beste Yids (en anderen),
Ik ben nieuw met QGIS en probeer een kaart te maken vanuit data kadaster. ik wil hetzelfde, namelijk vanuit identificatieLokaalID de bijbehorende adressen zoeken. Ik begrijp dat je eruit bent, maar ik snap het niet echt.
Zou je uit kunnen leggen wat je nu gedaan hebt om het voor elkaar te krijgen?

Bij voorbaat dank!