Kan ik via een API endpoint de identificatie nummers van alle verblijsobjecten ophalen?

Goededag,

Wij willen de identificatie nummers verzamelen van alle verblijsobjecten van Nederland. Dit, zodat we verder met de identificatie nummers verschillende data op kunnen halen per verblijsobject via de aangeboden APIs.

Dus mijn vraag is of er een mogelijkheid is om deze informatie via een API op te vragen i.p.v handmatige acties hoeven te doen om de identificatie nummers die wij kennen up-to-date te houden.

Is het mogelijk via een van de APIs de identificatie nummers van alle verblijfsobjecten (gepagineerd of stuk bij stuk) op te vragen? En zo ja, welke API endpoint kunnen we hiervoor gebruiken?

Alvast hartelijk dank!

Update:
Wat we tot nu toe konden vinden zijn het volgende:

  • Er is een GetFeature endpoint waarmee we deze informatie gedeeltelijk aan kunnen vragen. Geo services en APIs — PDOK / NGR documentatie documentatie . Helaas krijg ik een response terug als ik de startIndex als 1millioen zet. “It is not possible to use a ‘startindex’ higher than 10.000. When you need to scrape the WFS I kindly refer you to the extracts or the ATOM downloads available for this dataset.” (Ik kijk nu verder naar de ATOM downloads, maar dit betekent een handmatige actie op interval om de id nummers bij te houden. Dus als er een andere manier is om aan deze informatie via een API te komen, hoor ik dat graag.)
  • Deze endpoint van de BAG API lijkt het zijn, maar ik krijg hem niet werkend met de parameters die ik invul. Swagger UI

Dit topic is 180 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.