Hallo,
Mijn naam is Esmee Kramer en ik werk als data scientist bij de Omgevingsdienst Midden-West Brabant. Samen met een collega van de Omgevingsdienst Brabant Noord, ben ik een image recognition project gestart om natte koeltorens op te sporen. Wij hebben weinig kennis van GIS of andere spatial data, maar werken veel met R.
Als startpunt willen we de luchtfoto’s ophalen van de koeltorens die bij ons bekend zijn ophalen. We denken dat we het beste met de WMTS service kunnen werken. We hebben hier de adressen en coördinaten van (en kunnen we zelf omzetten naar een ander coördinatenstelsel). We proberen middels het tweaken van de volgende link de juiste luchtfoto’s naar voren te krijgen:
Inmiddels hebben we gevonden dat TileMatrix voor het zoomniveau staat, TileCol voor (een equivalent van) het X-coördinaat, en TileRow voor (een equivalent van) het Y-coördinaat. Het lukt ons echter niet om de juiste luchtfoto’s te vinden. Een voorbeeld locatie is; 51.7008, 4.9416 (lat/lon). Hoe weten we welke waarden we bij TileCol en TileRow moeten invullen, en komen we tot de juiste url? Kan iemand ons daarbij helpen?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet, Esmee