Raymond was me net voor. Het is niet echt uit je posts op te maken hoe je gegevens in elkaar steken, daarom word het lastig om je verder te helpen.
Dat gezegd hebbende:
Ja, die is er. Met behulp van Select Features by Expression:
Hiermee kun je op basis van de waarde van attributen, of zelfs berekeningen, een aantal features selecteren. Als je ze geselecteerd hebt (en je laag in de Edit-modus zit!), dan kun je met de Modify-attributes-knop alle attributen voor de geselecteerde Features in 1 keer op dezelfde waarde zetten:
Tot zover het handmatige deel. Als je wat beter kunt uitleggen wat voor gegevens je allemaal hebt, dan kunnen we waarschijnlijk wel wat specifieker zijn.
Dit lijkt er op te wijzen dat je een aantal polygonen hebt, en een aantal punten. De punten bevatten een dichtheid, en die vallen binnen 1 (of meerdere?) polygonen, en op 1 of andere manier wil je dan meerdere dichtheden aan 1 en dezelfde polygoon toekennen?
Ik ben hier nu wat aan het speculeren hoor, dus kan het best mis hebben. Maar dat geeft wel aan waarom het handig is, als je meer hulp wil hebben, om wat je hebt te beschrijven. R.A. Barbers idee is zo gek nog niet, namelijk, dat is de techniek die ik toepas voor het weergeven van de begrazingsdruk van een schaapskudde op basis van hun GPS-zenders.