Omgevingsvergunning Presenteren

Hoi,

Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen resultaten krijg als ik informatie over omgevingsvergunningen probeer op te vragen via de Presenteren API. Eerder heb ik zo’n gelijk probleem gehad met de Toepasbaar Opvragen API, maar het probleem ligt nu anders, want die oplossing is hier niet van toepassing. Ik vraag mij of of ik wederom iets (anders) over het hoofd zie.

Dit is de request URL die ik gebruik:
https://service.pre.omgevingswet.overheid.nl/publiek/omgevingsdocumenten/api/presenteren/v7/omgevingsvergunningen?

Naast het niet invullen, heb ik ook al geprobeerd met verschillende parameters voor geldig/werking/beschikbaar op te werken, maar dat had geen effect op de uitkomst.

Een paar weken geleden kreeg ik wel 1 omgevingsvergunning terug als resultaat, maar ook deze weet ik niet meer terug te vinden.

Aangezien dezelfde request voor mij wel werkt voor de /activiteiten? endpoint, kom ik er even niet uit wat er anders kan zijn.

Alvast bedankt!

Twee weken geleden is alle content van de PRE-omgeving verwijderd:

Sinds het verwijderen is er nog geen omgevingsvergunning geladen. Dat je er daar geen enkele van vindt, is dus naar verwachting.

Bedankt voor het antwoord!
Ik was mij inderdaad bewust van de verwijdering van content. Aangezien er alweer wel tal van activiteiten te vinden zijn op de pre-omgeving, had ik gehoopt dat dit ook voor de omgevingsvergunningen het geval zou zijn, maar bedankt!