Opvragen Enkelbestemming bestemmingsplan coordinaatklikker

Goedemiddag,

Heeft iemand wellicht een idee hoe de juiste Enkelbestemming van een object verkregen kan worden via de coördinaten klikker van ruimtelijke plannen? Wanneer ik binnen het betreffende bestemmingsplan zoek met behulp van de RD coördinaten van het object, krijg ik een output met daarin alle mogelijke Enkelbestemmingen binnen het bestemmingsplan. Matchen op basis van de coördinaten lijkt niet te werken, daar geen exacte overeenkomsten lijken te zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Voorbeeld:
https://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/rest/bestemmplangebied/id/NL.IMRO.0518.BP0313CReVaNew-50VA/xy/78795.5174490989/454888.042287395

Dank!

Hoi, dit is een op het eerste gezicht wat lastiger uitzoekklus. Ik ga uitzoeken in hoeverre dit (on)mogelijk is, wordt vervolgd. Kan mogelijk even duren vanwege de dagen welke de komende periode uitvallen en doordat we vanwege Corona soms met lagere bezetting te maken hebben.

Groet, Merijn

De juiste aanroep is als volgt;
Ruimtelijkeplannen.nl&x=<XXXXXX.XXX>&y=<YYYYYY.YYY>
We hebben wel geconstateerd dat de tolerantie te ruim staat ingesteld waardoor je soms te veel informatie krijgt. We gaan kijken hoe we dit kunnen aanpassen voor deze specifieke wijze van aanroepen.
Een ander alternatief, zeker als je alleen enkelbestemmingen wilt raadplegen, is om van de WFS-service gebruik te maken.
Je hebt ook al contact gehad met mijn collega Robin nav jouw vraag over gebruik API, zie Zoeken op coordinaten url - #7 door RobinTopper - Ruimtelijke Plannen - Geoforum
Is dit met hetzelfde doel?