Hoe registreer ik het parkeerdek met oprit (Zie bijgevoegde foto) in de BGT?
De pilaren op maaiveld zijn net 30-30 cm maar behoren niet tot een pand maar tot het parkeerdek/dak. Het pand ernaast is niet verbonden met het parkeerdek.
Ik zou het kunnen registreren als overkapping…
interessante. Overkapping lijkt me een prima basis. Kan je dan ook nog bovenop die overkapping, op de ‘relatieve hoogteligging +1’, iets als ‘rijbaan lokale weg’ en/of ‘parkeervlak’ opnemen?
Het moet maar duidelijk zijn dat je op die overkapping kunt rijden.
Interessant inderdaad, optie rijbaan, parkeervlak… nog iemand andere suggesties?
En op maaiveld? Erf of pilaren >=30cm collectie pand?
Geen collectie object pand natuurlijk maar iets anders of geheel weglaten.
Even rondgekeken op pdok naar vergelijkbare situaties… helaas. In de BRT komt het wel terug als bouwwerk…
Ik dacht ik kijk ook even mee, en zie dat er bij een mediamarkt gekozen is om de oprit op te nemen als plustype ‘luifel’. Nu zit dit ding wel onder het pand en niet ernaast, maar er is wel een separaat id voor gemaakt in de layer gebouwinstallatie. Geenidee of dit je helpt?
Alle beetjes helpen Anouk!
inmiddels heb ik het opgelost aan de hand van Thomas zijn opmerking:
oprit als wegdeel niveau +1 en een overkapping op niveau +1. Op de overkapping zou nog een wegdeel (parkeervlak) kunnen maar dat heb ik nog achterwege gelaten. Misschien komen er nog andere suggesties binnen…