PDOK Kaart map toevoegen in Wordpress

Ik vraag me af of het mogelijk is om een PDOK Kaart map in een Wordpress website toe te voegen. Ik heb verschillende opties geprobeerd maar het lijkt van niet… Het verst kom ik met toevoegen als maar dan krijg je alleen een grijs vlak te zien op de plek waar de kaart moet komen… In een kale HTML pagina werkt de code wel prima dus daar ligt het niet aan. Als iemand weet hoe het moet of dat het wel/niet mogelijk is dan hoor ik het graag!

“het verst kom ik met toevoegen als…” Als wat? Daar ontbreekt een essentieel woordje

1 like

Als maar dan krijg ik dus een grijs blok te zien…

Geh da’s ook wat het forum haalt het woord OBJECT weg als je het tussen <>… Ik gebruik onderstaande tekst. Ik heb even spaties voor en na OBJECT ingevoegd anders haalt het forum het hele stuk tekst weg.

< object width=“550” height=“350” codetype=“text/html” data=“PDOK Kaart op maat” title=“PDOK Kaart”>< / object >

Ik heb net zelf ook wat geprobeerd met een gratis wordpress. Daarin lukt het mij ook niet om custom html objecten, iframes of plain html te stoppen in pagina’s of blog posts. Er zijn wel meerdere plugins for wordpress die er voor zorgen dat je wel iframes of custom HTML mag gebruiken. Echter kan je die alleen op een betaalde of zelf gehoste wordpress installeren.

Het effect dat ik krijg zonder plugins:

1 like