PDOK - publiekrechtelijke beperkingen

Dag allemaal,

Ik wil graag de WPKB ontsluiten. Op PDOK vind je in de viewer 2 services. Onder datasets vind ik echter maar 1 WMS service met 1 layer (bodembescherming).

Ik zou graag beide services gebruiken, en vraag me af waar ik de WMS/WFS/ATOM voor WKPB met de 81 layers kan vinden?

Ook vroeg ik me af of het mogelijk is dat PDOK in de toekomst de andere WKPB service met de bodembeschermingsdataset via WFS beschikbaar kan maken?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

m.v.g.
Thijs de Vries

Hoi @Thijs_s, als je op het NGR zoekt op Publiekrechtelijke beperkingen en filtert op organisatie Beheer PDOK krijg je alle services met publiekrechtelijke beperkingen van PDOK te zien.

Ook vroeg ik me af of het mogelijk is dat PDOK in de toekomst de andere WKPB service met de bodembeschermingsdataset via WFS beschikbaar kan maken?

Voor deze vraag moet ik een hulplijn inschakelen, ik laat het weten.

1 like

Hoi @antonbakker,
Super bedankt voor de snelle reactie. Dit is helemaal wat ik zocht.
Ik zie dat er ook een Atom download service beschikbaar is, en dat bodembescherming ook in de service met die 80+ ‘lagen’ zit, dus mijn verzoek voor WFS is eigenlijk niet meer nodig. Al kan ik me voorstellen dat anderen daar wel gebruik van willen maken.

Nogmaals bedankt.
mvg Thijs

1 like

Hoi Thijs,
Er loopt nog een verzoek om een WFS te ontsluiten. PDOK is daarmee bezig, graag nog even geduld :wink: ?

Grt
Anouk

1 like