Probleem BGT importer op QGIS

Hoi allemaal!
Ik maak vaak eigen kaarten met behulp van PDOK viewer BGT en QGIS met BGT Importer. Alleen vandaag wil ik het Zipmapje van PDOK viewer openen in QGIS maar geeft mijn BGT importer helemaal geen optie meer aan om het mapje te openen in QGIS (zie afbeelding). Ik mis het balkje om mijn bestand te kunnen selecteren en te openen. Terwijl dit vroeger wel was, ook als ik instructiefilmpjes kijk op youtube, zie je een heel ander scherm en opties van de BGT importer, ook zie je hier het missende balkje. Als ik de andere optie aanvink, is er geen mogelijkheid om dit balkje te openen. Ik heb verschillende varianten van QGIS geprobeerd en daarnaast ook al plugin verwijdert en opnieuw gedownload. Wie kan mij helpen? alvast bedankt

Het zipje kun je openen in stap 2: Converteer.

Een en ander staat ook uitgelegd in de help, toegankelijk via de help knop links onderin.

Hoi Marco, dankjewel voor je antwoord. Maar als ik het mapje open in converteren dan kreeg ik alleen maar de bebouwing te zien… sinds de BGT plug-in is veranderd lukt het niet meer om volledige PDOK download viewer in te laden. Ik krijg gewoo niet meer de volledige download met alle lagen te zien