Problemen met PDOK

via https://download.pdok.io/lv/bgt/viewer/ probeer ik het bedrijventerrein de President in Hoofddorp te downloaden. … En ik krijg helemaal niets.

als test Westerbork en Scharrendijke gedownload en die doen het wel. Nog 2 keer met de President geprobeerd en weer helemaal niets… Ik krijg wel bestanden maar als ik ze inlaad in QGIS krijg ik niets.

vreemd

@ron Ik heb zojuist heel Hoofddorp gedownload en het krijg wel data voor dit bedrijventerrein. Kun je aangeven welk gebied je precies probeert te downloaden? Bijvoorkeur dmv een screenshot zodat we dit verder kunnen onderzoeken?

1 like

dit stukje

poging nummer 4 en hij doet het wel… Nu een groter gebied geselecteerd

Ook voor dit kleinere gebied krijg ik data. Wel zijn een relatief groot aantal bestanden in de zip leeg (deze bevatten slechts een lege gml feature collection). Wellicht dat dit het issue kan verklaren?

ik heb geprobeerd om eerst het QGIS bestand op te slaan en dan weer te openen maar ook dat werkte niet.

Hallo @ron,
Ik heb ook even dit gebied gedownload (citygml) en zie dat er data in dit gebied zit (zie hieronder) .

Als er specifieke features ontbreken kan je een terugmelding maken voor dit gebied

zodat de bronhouder dit kan aanvullen.