Regels registreren (ebMS) - Feedback

Laat hier je feedback op de Regels registreren API achter.

Service voor het uploaden (ontvangen door de landelijke voorziening) en verifiëren van toepasbare regel-bestanden. Na een geslaagde verificatie worden de toepasbare regels getransformeerd en opgeslagen als uitvoerbare regels. Deze service wordt geboden via digikoppeling via ebMS.

De API Regels registreren vind je in het API-register.

De link naar de WSDL klopt op dit moment niet. Hhet lijkt er op alsof hij wordt afgebroken. Zou dat aangepast kunnen worden?

Er zijn twee omgevingingen in omloop. Doet je probleem zich voor op de acc of de pre?

Het gaat om de link onderaan deze pagina: Toepasbare regels aanleveren - Ontwikkelaarsportaal . Die wijst (nog?) naar de int.

Dat ga ik even checken bij de product owner van deze API.

Die url moet naar de pre verwijzen. Ik heb de link aangepast.

Hoi Tessa. Dat is leuk, maar de link is nog steeds stuk. Zoals ik al in mijn eerste berichtje zei: hij lijkt op het verkeerde punt afgebroken te worden.

Volgens mij is dit de juiste link: https://www.pre.omgevingswet.overheid.nl/knooppunt/apistore/site/themes/dso/templates/api/documentation/download.jag?tenant=carbon.super&resourceUrl=/registry/resource/_system/governance/apimgt/applicationdata/wsdls/Rijkswaterstaat--ToepasbareRegels-RegelsOntvangenv1.wsdl

Yes die werkt. Bedankt!