Ik wil graag de procedure testen zoals die zou gaan als een samenwerkingsverzoek wordt ontvangen met daarin een DSO aanvraag referentie.
Hoe is de procedure als ik een samenwerk request ontvang binnen een DSO aanvraag? Ik kan dit niet terugvinden in de documentatie op Samenwerkfunctionaliteit - Ontwikkelaarsportaal
De website benoemt: Het starten van een samenwerking . Hierbij wordt een samenwerkingsdossier met bijbehorende identificatie gecreëerd (het samenwerkingID) en wordt (optioneel) een bijbehorend ‘verzoek’ (vergunningsaanvraag) opgehaald uit het DSO-LV en in een digitaal samenwerkdossier geplaatst.
Ik zie in de proces omschrijving niet terug hoe een partij die het samenwerkverzoek ontvangt binnen een DSO aanvraag vervolgens ook het DSO dossier ontvangt. Ik neem aan dat dit via de verzoek afhandelen API kan zoals omschreven op: https://aandeslagmetdeomgevingswet.nl/publish/pages/196036/verzoeken-afhandelen-v2.json. Ik wil graag testen of een partij na het ontvangen van een samenwerkingsverzoek geautoriseerd is en of deze dan het DSO verzoek en alle bijbehorende documenten kan opvragen