@RonaldB we gaan kijken of d’r wat aan onze kant scheef zit.
Het helpt ons wel als issues beter worden verwoord en van voldoende informatie worden voorzien. Zoals in dit geval mogelijk tijdstip,… (de hele ochtend, vanaf een bepaald moment, enz… ) Is het specifiek voor dit request type of ook op de WMS, wanneer er wel/geen filters worden toegevoegd enz…
Dit maakt het o.a. voor andere gebruiker makkelijker om te zoeken naar oplossingen/informatie op dit forum voor soortgelijke incidenten en voor ons (PDOK) dat we met voldoende informatie aan de slag kunnen gaan.
Dus hierbij het vriendelijk verzoek deze post met iets meer dan alleen een URL uit te breiden (bijvoorbeeld met een probleem beschrijving) en dit ook in de toekomst te doen met nieuwe topics.
Het probleem met de snelheid startte op 2021-06-9. Om 12 uur deze nacht was de snelheid wel in orde. Daarna is de snelheid weer afgenomen.
We hebben zo net een ANALYZE op de DB voor deze dataset afgetrapt, de URL in je post geeft nu weer “snel” response.
Ok, bedankt voor de snelle hulp.