Voor het maken van zgn. projectiekaarten i.r.t. een onteigeningsproject in ArcGIS Pro zou ik graag willen beschikken over de gebruikte symbologie zoals deze wordt gebruikt in het Omgevingsloket (regels op de kaart).
Vanuit de ArcGIS Online omgeving kan ik de geprojecteerde symbology helaas niet als zodanig ‘aftappen’ en hiervoor gebruiken.
Iemand een idee waar ik deze vandaan zou kunnen halen en toepassen?
Dat lijkt een eenvoudige vraag, maar het antwoord is sterk afhankelijk van waar je precies de symbologie van wil hebben.
Regels op de Kaart toont zowel Ruimtelijke Plannen die de IMRO standaarden volgen, als ook omgevingsdocumenten die binnen de Omgevingswet zijn opgevoerd. Binnen de Ruimtelijke Plannen is het weer afhankelijk van het type plan wat de verbeelding op een kaart is en waar deze vandaan gehaald kan worden.
“bestemmingsplanvlakken” bestaan strikt genomen niet voor IMRO plannen en omgevingsdocumenten
Regels op de Kaart gebruikt voor dat bestemmingsplan de verbeelding die PDOK uitlevert bij de vector tiles van de Ruimtelijke Plannen: een stylesheet en een spritesheet.
Bestemmingsplannen kennen bestemmingsvlakken en andere objecten met vlakgeometrieën. Bestemmingsplanvlakken is een combinatie die ik niet direct kan plaatsen.
@ChrisD Waarschijnlijk ben je op zoek naar de symbologie van enkel- en dubbelbestemmingen in bestemmingsplannen. Die symbologie is vastgelegd in de IMRO Standaard Vergelijkbare Bestemmingsplannen (SVBP, even googlen )
Ook in de stylesheet die @RobinTopper noemt is de symbologie van de SVBP vastgelegd.
Let wel: bestemmingsplannen geven geen actueel beeld van de regels in de fysieke leefomgeving.