Tijdelijk omgevingsplan kaart waarop het volledige tijdelijke OP zichtbaar is

Ik werk bij het BVEB Bommelerwaard als functioneel beheerder van Tercera-Go voor de Omgevingswet. Ik heb nu de vraag gekregen van medewerkers of ook een tijdelijk omgevingsplan, dat nog niet gepubliceerd is, weer te geven is op de kaart in het omgevingsloket (bv. als wms).

Dit willen ze graag kunnen zien om eventuele ‘gaten’ in het omgevingsplan te kunnen zien.

Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en die hier ervaring mee heeft? Ik heb hier namelijk mijn twijfels bij.

Ik neem aan dat je doelt op versies van Omgevingsplanwijzigingen voorafgaand aan het Ontwerp, zoals concept wijzigingen. Dergelijke versies zijn niet raadpleegbaar in de DSO-LV en dus ook niet in het Omgevingsloket. De DSO-LV en het Omgevingsloket maken uitsluitend regelingversies raadpleegbaar waarvan besluiten bekend zijn gemaakt en beschikbaar zijn gesteld (“gepubliceerd”) via de Landelijke Voorziening Bekendmaken en Beschikbaarstellen (LVBB).
Los daarvan: de DSO-LV biedt geen OGC WMS | WFS services. Gegevens worden raadpleegbaar gemaakt door middel van REST API’s. Zie het DSO ontwikkelaarsportaal.

Aanvullend hierop: geometrie is in die REST-services niet beschikbaar. Die moeten via een asynchrone downloadservice opgehaald worden.