Uitnodiging developers lunch

Op donderdag 19 januari organiseert het Kadaster een lunchsessie voor ontwikkelaars. Tijdens deze sessie ga ik dieper in op de (technische) plannen rondom het geodataplatform data.pdok.nl en de bijbehorende API’s die via dit platform ontsloten worden, waaronder die van de basisregistraties BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen), BRT (Basisregistratie Topografie) en BRK (Basisregistratie Kadaster). Middels dit evenement willen wij een beter beeld krijgen over de behoeftes van de gebruikers van onze data en starten met de vorming van een community waar men terecht kan voor feedback, tutorials, verzoeken, etc.

De sessie begint om 10:30 uur en vanaf 12:30 uur is er de mogelijkheid om aan te sluiten bij de Ruimteschepper sessie over PDOK. Deelname is gratis maar in verband met de voorbereidingen hoor ik graag per mail of je erbij bent: dimitri@apiwise.nl.

Locatie: Theater & Congres Orpheus, Churchillplein 1, 7314 BZ te Apeldoorn.

Als je zelf niet kunt komen maar collega’s of andere mensen kent die graag een steentje bij willen dragen aan de manier waarop open geodata in Nederland ontsloten wordt dan hoor ik dat uiteraard ook graag. Om discussie mogelijk te maken is er ruimte voor ongeveer 15 personen. Hopelijk tot ziens in Apeldoorn!

1 like