Uploaden DSO CPA geeft SSL Handshake error

Ik volg precies de instructies zoals gegeven in het document proces_aansluiten_dso_aanvragen_meldingen_v2_0_1.pdf om mijn CPA te uploaden… Bij “Stap 5: Uploaden CPA-bestand” strand ik: ik krijg een SSL handshake error zonder detail informatie,
De suggestie om de upload met POSTMAN te doen heb ook opgevolgd maar ook met SOAPUI krijg ik dezelfde fout: “Fri Nov 15 11:15:31 CET 2019:ERROR:javax.net.ssl.SSLHandshakeException: Received fatal alert: handshake_failure”.

Is er iemand die dit proces al eens succesvol doorlopen heeft en mij suggesties van geven?

Het lijkt erop dat er iets fout gaat in de herkenning van het PKIO certificaat waarin de OIN staat van het bevoegdgezag. Dit kan aan 2 kanten liggen: 1) Het certificaat moet een geldig PKIO zijn met OIN van de bevoegde organisatie. 2) Bij DSO moet een account aanwezig zijn welke op basis van deze OIN in het certificaat toegang verleent.
Wat ik heb begrepen is het aanvraag formulier voor stap 2 niet goed ontvangen bij DSO beheer, hier wordt aan gewerkt.

Ik heb gisteren opnieuw stap 4 gedaan en heb een bevestigingsmail ontvangen. Blijkbaar is het toentertijd idd niet goed gegaan. Ik heb de autorisatie wel namens DICTU gedaan. In het CPA dat ik gemaakt heb gebruik ik ook onze DICTU-Digikoppeling. Het CPA agreement is echter tussen DSO en RVO (DICTU doet de ICT dienstverlening voor RVO)