Als ik verbeterdeluchtvaartkaart oproep met volgende locatie en schaal, dan mis ik een kaarttegeltje, zo lijkt het.
locatie = 192000, 315000 RD, schaal = 5.42 (en hoger)
Bij zoomlevel=5.41 zie ik de kaart wel doorlopen, bij 5.42 en hoger niet.
Goedemiddag, wij hebben hier naar gekeken en dit lijkt inderdaad te missen. Wij gaan hiervoor contact opnemen met de data-aanbieder. Dank voor de melding!
Op dit zoomniveau wordt de TFCL-kaart weergegeven, dit is de “Transit Flying Chart (Low Level)” op schaal 1:250:000. Dit is een internationale kaartserie waarvan de productie en het onderhoud in internationaal verband verdeeld is over meerdere landen.
Nederland is alleen verantwoordelijk voor de kaartbladen die zichtbaar zijn in Verbeterdeluchtvaartkaart.nl. De missende delen in Limburg en Gelderland vallen onder de verantwoordelijkheid van onze buurlanden. Deze kaartbladen zijn niet beschikbaar voor publicatie in Verbeterdeluchtvaartkaart.nl. Voor deze gebieden wordt de BRT Achtergrondkaart (grijs) getoond.
Voor nauwkeurige melding van luchtvaartobstakels adviseren wij om verder in te zoomen naar andere kaartseries, zoals de Aeronautische Obstakelkaart (1:100.000), de militaire TOP50 kaart, TOP25raster of TOP10NL.