WMS hoogte bepaling (hoogte bevat letter)

probleem
Door een GetFeatureInfo aanvraag probeer ik de ruwe data van een pixel binnen te halen. Dit is ook gelukt, maar sommige aanvragen bevatten ook de letter E. Dit levert problemen op tijdens het verwerken van deze data en is ook merkwaardig :slight_smile:

Voorbeeld aanvraag

http://geodata.nationaalgeoregister.nl/ahn3/wms?service=WMS&version=1.3.0&request=getfeatureinfo&layers=ahn3_05m_dsm&styles=ahn3:ahn3_detail&bbox=92069,437107,92369,437407&width=70&height=70&format=image/png&CRS=EPSG:28992&query_layers=ahn3_05m_dsm&info_format=application/json&i=3&j=33

vraag
Waarom bevatten de hoogten letters en waar staat deze letter E voor?

Deze ‘E’ of ‘e’ is het natuurlijke logaritme. Het wordt gebruikt voor de wetenschappelijke notatie van floating point getallen. Kortom, deze “e” mag weliswaar voorkomen, maar is niet echt handig…

Dankjewel voor je reactie, ik had al het vermoeden dat dit als een wetenschappelijke notatie wordt weergegeven.
Maar de hoogte kan nooit 3,4028234663852886 x10 tot de macht 38 bedragen. Interpreteer ik deze notatie op de verkeerde manier of is deze hoogte inderdaad niet kloppend?

Graag zou ik een reactie willen ontvangen op mijn vorige vraag indien mogelijk.

@LaythHuweil gaan we (PDOK) uitzoeken. We komen er bij je op terug!

@Jeroen_PDOK, Hartelijk dank voor uw moeite.

@Jeroen_PDOK @LaythHuweil
De waard bij het attribute “GRAY_INDEX”: 3.4028234663852886e+38 is een veredelde NULL value.
Als je het reponse bekijkt wat je terugkrijgt zie je over al NULL en unknown values.

{"type":"FeatureCollection","totalFeatures":"unknown","features":[{"type":"Feature","id":"","geometry":null,"properties":{"GRAY_INDEX":3.4028234663852886E38}}],"crs":null}

Dit komt omdat de sources voor deze WMS geotiff zijn en geen vector data. En een plaatje (zoals een geotiff) bevat geen vector data om een getfeatureinfo request van te maken, vandaar dat er dit response terugkomt.

Hartelijk dank voor uw antwoord en moeite Wouter.